Aankomst in Parijs

20 december 2016 - Parijs, Frankrijk

Dinsdag 20/12: Na een heerlijke ontspannende saunadag in Goirle (met een echt sneeuwbad!), 's avonds laat gelijk bij de voordeur van de sauna in ons bed gerold. We mochten op de parkeerplaats slapen, maar helaas werden we vroeg in de ochtend gewekt door een vrachtwagen van iemand die wél moest werken! ;)

Dinsdag 21/12 daardoor op tijd vertrokken richting Parijs. Ondanks grote drukte op de weg (en een route binnendoor om files te ontlopen), ging de reis voorspoedig en komen we al ruim voor 15.00 uur aan op camping Indigo Paris. Deze camping ligt langs de Seine, in het stadspark Bois de Boulogne. Voor een bezoek aan Parijs heel gunstig, net buiten het centrum, maar nog binnen de peripherique.

Na aankomst gelijk de stad in ( voordeel van een camper :) voor een heerlijke bak koffie.  Daarna de sfeervolle 'kerstroute' gelopen langs mooi versierde straten en schitterende etalages. Vooral de winkels  Lafayette en Printemps maken daar wat bijzonders van! Binnen in Lafayette is het ook héél  bijzonder, 'a la' Bijenkorf bij ons, maar dan nog veel mooier! Bekijk de foto's maar :)

Foto's volgen later als we weer wifi hebben ;)