Aankomst op Aruba

28 februari 2017 - Oranjestad, Aruba

Op naar Aruba

Na een heerlijke campervakantie, nu op pad naar Aruba. Ik ga daar fulltime werken op de SEH van het Dr. Horacio E. Oduber Hospital. Daarnaast natuurlijk genieten van de mooie dingen Aruba te bieden heeft.
Op Schiphol Sijtje ontmoet, die gaat werken op de dialyseafdeling. Na een prima vlucht van ongeveer 10 uur, kwamen we om 17.45 uur aan. Na de controle's stond Chamilla ons op te wachten. Zij is er was er al 2 weken. Na het ophalen van de auto, een Mitsubishi Lancer, bracht zij ons naar het Paraderapark. Een klein appartementencomplex, gevuld met alleen maar Nederlanders, die in het ziekenhuis werken. Een keurige kamer, liggend aan de tropische tuin met zwembad. Het is op dat moment nog 28 graden. Door de stevige wind valt de "warme deken"  erg mee. We worden meteen uitgenodigd om mee te doen met een kleine BBQ bij het zwembad ;) Dit was gezellig en hoor je de eerste wetenswaardigheden.
Vandaag, Dinsdag, staat in het teken van bezoek aan HR-afdeling, ministerie van gezondheid om diploma's te laten zien en de SEH bezoeken en rooster opvragen.
Het regelen van pasje, kleding en zaken bij P&O gaan vlot. Daarna nog naar de SVB voor een stempel voor een verzekering en de stad in om bij het ministerie mijn diploma's te laten zien. Ze worden enkel gekopieerd en er wordt een persoonsdossier aangemaakt. Het is druk in het verkeer en de gps wordt slecht ondersteund. Dus het vinden van het ministerie en daarna weer mijn appartement kost veel tijd en diverse ommetjes ;( Maar goed, al doende leert men. Morgen mag ik beginnen met een avonddienst. Vandaag nog ff de omgeving verkennen en met de anderen gaan we gezellig een hapje eten.

1. Klaas Petter:
    1 maart 2017
    Veel (werk-) plezier Frank!
  2. Marja:
    1 maart 2017
    Hoi schat, leuke foto's! Ik en benieuwd naar hoe je eerste werkdag vanavond bevalt
  3. Lisa:
    Hoi Frank,
    Ik heb de blog ook gevonden.....
    Het ziet er heerlijk uit daar!!!
    Heel veel (werk) plezier
  4. Bas: