Het wordt lente!

15 januari 2022 - Cubnezais, Frankrijk

Prachtige wijnvelden!

Vanmorgen met flinke vorst opgestaan, maar het is mooi zonnig weer. Het uitzicht over de wit berijpte wijnvelden is prachtig! Om half 10 vriest het nog steeds 3 graden.

In Bilbao is het voorjaar!

Het doel was eigenlijk Burgos, maar daar is het óók erg koud. Daarom hebben we onze reisroute bijgesteld: We gaan naar Bilbao. Per ongeluk op de tolweg terecht gekomen. Het kost ons ca 31 euro, maar we zijn daardoor wel een paar uur eerder in Bilbao.

Na 7 dagen (en 1693 km) komen we dan eindelijk in Spanje aan en hebben we onderweg al een middagtemperatuur van 14 graden aangetikt. Héérlijk!

1. Froukje Peschke:
    15 januari 2022
    Na een onverwacht bezoek van Frank en Marja en een paar heel gezellige dagen is het weer stil in huize “Le Beugnon”.
    We hebben genoten en zijn heerlijk bijgepraat.
  2. Marja:
    16 januari 2022
    Wij hebben er ook erg van genoten!
    Dank ook voor jullie spontane gastvrijheid en voor de hulp bij de reparatie van de waterpomp!
  3. Annelies:
    15 januari 2022
    Voor het zonnetje moet je toch echt in Spanje zijn !!!