Reacties
Reacties 51 - 73 van 73
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marja | Ja, dat was het ook! Vooral omdat herbouwt zo stil… | 20 jan. '22 |
| Froukje Peschke | Prachtige natuur! Wat zal jullie conditie vooruitgaan!… | 20 jan. '22 |
| Klaas Petter | Frank heeft nog een heleboel andere voordelen! ;) | 20 jan. '22 |
| Marja | Wij hebben er ook erg van genoten! Dank ook voor jullie… | 16 jan. '22 |
| Marja | Zeker, het is hier héérlijk! Hopelijk volgt hij… | 16 jan. '22 |
| Annelies | Voor het zonnetje moet je toch echt in Spanje zijn… | 15 jan. '22 |
| Froukje Peschke | Na een onverwacht bezoek van Frank en Marja en een… | 15 jan. '22 |
| Marcel | Hebben ze geen moeite mee, zout water, lees ik net | 14 jan. '22 |
| Marja | Dank je Marcel, dat dachten we al! Maar toch een gekke… | 14 jan. '22 |
| Marja | Dank je wel! Dat doen we zeker 😊 | 14 jan. '22 |
| Marja | Zeker, dank je wel! We genieten er erg van, ook al… | 14 jan. '22 |
| Liesbeth | Dat gaat allemaal wel goed, zie ik. Veel plezier! | 14 jan. '22 |
| Evelien | Prachtige foto's. Geniet ervan . | 14 jan. '22 |
| Marcel | Beverrat zegt waarneming | 13 jan. '22 |
| Marja | Ja, wij stonden óók op de camperplaats en konden… | 13 jan. '22 |
| Son | Wauw wat ziet dat er gaaf uit | 11 jan. '22 |
| Afra | Goeie reis, veel plezier | 11 jan. '22 |
| Nicoline Groot | Prachtige locatie. Zijn wij ooit ook geweest. Staat… | 11 jan. '22 |
| Klaas Petter | Veel plezier! | 9 jan. '22 |
| Gerard | Veel plezier! Ben benieuwd naar jullie verhalen en… | 9 jan. '22 |
| Nicoline Groot | Veel plezier. Doe voorzichtig | 8 jan. '22 |
| Hannie | Een hele fijne vakantie | 7 jan. '22 |
| Lisa | Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van de kleine… | 7 jan. '22 |


- Marja: Dank je. Hebben we gedaan…
- Gerard: Mooie afsluiting van een…
- Froukje Peschke: Prachtige foto’s
- Marja: Tja, dat is geen oplossing;…
- Nicoline Groot: Volgende keer reserve sleutels…
Alle reacties »